Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Utrecht
12 maand(en)
40 Uren per week
Start: 1-1-2026
Deadline: 11-11-2025

VNR-77069

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-77069

Functieomschrijving:

Opdrachtbeschrijving

Het afhandelen van klantcontacten via de telefoon, chat, mail en Self Servicedesk. Daarin wordt zoveel mogelijk als eerst opgelost (85%). Meldingen die je niet zelf kan oplossen worden zo volledig en correct mogelijk doorgezet naar de 2e lijns collega’s. Het garanderen van een goede bereikbaarheid is een KPI binnen de afdeling, we hanteren een servicelevel van minimaal 95%. Daarnaast informeren we onze klanten actief bij lopende storingen en is het belangrijk dat het kennissysteem wordt bijgehouden door de juiste content aan te leveren. We hechten veel waarde aan kwaliteit en hanteren hier een 4 ogen principe voor.

Achtergrond opdracht

Voor de Front Office zijn wij op zoek naar een servicegerichte medewerker, die zich met de andere collega’s inzet voor een optimale ervaring van onze klanten. Als Front Office medewerker werk je samen met je collega’s om de gebruikers van de Rechtspraak de beste service te verlenen. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van klantvragen, behandelen van mails/Self Servicedesk meldingen en het oplossen van incidenten. Je bent het visitekaartje van IVO Rechtspraak; uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid is daarom een must. Je komt te werken in een jong, gemotiveerd team met deskundige collega’s. Je kunt zelfstandig werken en bent proactief, je gaat je informatie halen en zoekt eerst zelf in het kennissysteem.

Over de klant:

Organisatorische context

IVO Rechtspraak ondersteunt de Raad voor de Rechtspraak en werkt samen met de rechtbanken, gerechtshoven en bijzondere colleges om de gebruikers van de Rechtspraak de beste service te verlenen.

Eisen:

  • Minimaal MBO 4 opleiding afgerond.
  • MBO 4 / HBO werk- en denkniveau.
  • Kennis van ITIL-processen.

Wensen:

  • ITIL is een pre en servicedesk ervaring is ook een pre.

Competenties:

  • Empathisch vermogen.
  • Communicatieve vaardigheden.
  • Samenwerken als teamplayer.
  • Snel verbanden leggen.
  • Flexibiliteit.
  • Creatief denken (out of the box).
  • Proactieve houding.

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 11 November 2025, voor 16.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Rafael Boer.

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!