VNR-76794
Reageren kan al binnen 2 minuten
Functieomschrijving:
Voor het IV-portfolio zoeken we een zelfstandige professional die ondersteuning biedt bij de uitvoering van het voortbrengingsproces. De opdracht is gericht op het zelfstandig uitvoeren van uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden, zodat de inhoudelijke collega’s zich op de kerntaken kunnen richten. Je gaat het IV-team gestructureerd en zorgvuldig ondersteunen op het gebied van administratie, documentatie, budgetbewaking en communicatie. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen afgesproken kaders, maar met eigen verantwoordelijkheid voor de werkwijze en planning.
Doel
Het gestructureerd en zorgvuldig ondersteunen van het IV-team op het gebied van administratie, documentatie, budgetbewaking en communicatie.
Achtergrond opdracht
Taken / Resultaat
- Budgetcontrole en -beheer.
- Documentbeheer en archivering.
- Notuleren en opvolgen van acties.
- Uitvoering van het IV-voortbrengingsproces met alle bijbehorende documenten.
- Beheer van de IV-mailbox.
Over de klant:
Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) zet zich in voor een gezonde bevolking en een duurzame, veilige en gezonde leefomgeving. Dit doen we op basis van onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek. Samen met onze opdrachtgevers signaleren we welk onderzoek nodig is en voeren we dit uit. We geven advies aan de overheid, professionals en burgers en delen onze kennis. Zo ondersteunen wij de samenleving om onszelf en onze leefomgeving gezond te houden.
Let op! Het RIVM heeft eisen met betrekking tot acceptatie van CV's:
- CV aanleveren in Word (Let op! maximaal 7 pagina's)
- Motiveer waarom jij aan de eisen voldoet
- Puntsgewijze argumentatie voor zowel wensen als eisen
- Geen tarief vermelden in het CV
- CV zonder foto en adres, wel met woonplaats aanleveren
- Geen geboortedatum
- Geen persoonsgegevens alleen voor- & achternaam + woonplaats
Eisen:
- HBO-niveau, bij voorkeur officemanagement, bedrijfskunde of vergelijkbare opleiding.
- Ervaring binnen een IV-omgeving of bij een (semi-)overheidsorganisatie.
- Kennis van/ervaring met portfoliomanagement.
- Minstens 3 jaar ervaring op het gebied van ondersteunende of secretariële werkzaamheden.
- Aantoonbare ervaring met documentbeheer en verslaglegging.
- Ervaring met budgetbewaking en financieel administratieve taken.
- Bekendheid met projectmanagementmethodieken (Prince2, Agile) is een pré.
Competenties:
- Nauwkeurigheid: werkt foutloos en heeft oog voor detail bij documentenbeheer en verslaglegging.
- Organisatievermogen: kan meerdere taken tegelijk uitvoeren, bewaakt deadlines en houdt overzicht.
- Zelfstandigheid: neemt initiatief en kan taken zonder voortdurende aansturing oppakken.
- Communicatieve vaardigheid: kan helder verslagleggen en acties concreet doorgeven.
- Samenwerkingsgericht: schakelt soepel met collega’s en ondersteunt het team proactief.
- Integriteit: gaat zorgvuldig om met gevoelige informatie.
- Stress- en crisisbestendig.
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 5 November 2025, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Kicky de Groot.
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!

