VNR-75340
Reageren kan al binnen 2 minuten
Functieomschrijving:
Voor de ondersteuning van de afdeling Projectmanagement en Implementatie (PMI) en het afdelingshoofd zoeken wij een Ondersteuner. De afdeling PMI staat voor een grote opgave van diverse verandertrajecten en lopende zaken en deze goed te combineren. Daarnaast zul je halftijds ook werkzaam op de inhuurdesk van DI. Werkzaamheden betreffen:
- Planning en ondersteuning van werkoverleg(gen).
- Ondersteunen op de DI inhuurdesk.
- Afdelingscommunicatie.
- Ondersteuning van (HR-)taken; bijv. opleidingplannen voor de afdeling ophalen bij coordinatoren.
- Organiseren en voorbereiden van (thema)bijeenkomsten (digitaal en fysiek).
- Agendabeheer van Afdelingshoofd PMI.
- Organiseren en ondersteunen bij Afdelingsactiviteiten.
Daarnaast ondersteun/vervang je de directiesecretaris in het voorbereiden en ondersteunen van het Managementteam van Directie Informatievoorziening.
Achtergrond opdracht
De Directie Informatievoorziening bestaat uit een viertal afdelingen. De afdeling PMI bestaat uit een afdelingshoofd, 4 programmamanagers (verdiepingsmanagers genoemd), een coordinator PMO-Office, coordinator communicatie en een testmanager. Zij zijn de coördinatoren binnen de afdeling. Het afdelingshoofd maakt tevens deel uit van het Managementteam van de Directie. Onder de coordinatoren zijn er ca. 100 projectmedewerkers (in- en extern) zoals projectleiders, testers, pmo's, etc. De programma- cq verdiepingsmanagers hebben ieder een verdiepings PMO'er ter ondersteuning van de werkzaamheden, met name tbv de verdiepingstuurgroep(en).
Eisen:
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo opleiding.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van projecten en/of afdelingen.
- De aangeboden kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare administratieve werkervaring met het verwerken van documenten en/of het coordineren van documentenstromen.
Wensen:
- Presentaties maken.
- Bijeenkomsten organiseren, faciliteren.
- Agenda-afspraken maken.
- Ervaring binnen een (Rijks)overheidsorganisatie heeft de voorkeur.
Competenties:
- Uitstekende mondelinge en schriftelijk communicatieve vaardigheden.
- Stressbestending: kunnen omgaan met werkdruk.
- Flexibel: kunnen omgaan met snel veranderende omgeving.
- Organiseren: prioriteren en structuur aanbrengen.
- Verbinden: van collega's en werkzaamheden.
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 2 September 2025, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Gerry van Guine.
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!