Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Utrecht
6 maand(en)
36 Uren per week
Start: 3-11-2025
Deadline: 30-9-2025

VNR-75789

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-75789

Functieomschrijving:

Binnen de afdeling Informatievoorziening & facilitair(I&F) is de Servicedesk het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vragen, incidenten en verzoeken van eindgebruikers. De Servicedesk speelt een cruciale rol in het waarborgen van de continuïteit van de dienstverlening en het ondersteunen van collega’s bij het gebruik van digitale middelen.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Het aannemen, registreren, analyseren en (waar mogelijk) oplossen van incidenten en serviceverzoeken;
  • Het bieden van ondersteuning op locatie en op afstand (telefonisch, via e-mail of ticketsysteem);
  • Het uitvoeren van standaard changes, zoals gebruikersbeheer (Active Directory, Microsoft 365);
  • Het signaleren van terugkerende problemen en het aandragen van verbetervoorstellen;
  • Het correct en volledig documenteren van uitgevoerde werkzaamheden.

Achtergrond opdracht

Vanwege capaciteitsuitbreiding en/of vervanging van een interne medewerker zijn wij op zoek naar een ervaren en klantgerichte Servicedesk Medewerker. De externe kracht zal worden ingezet binnen het team Servicedesk en rapporteert aan de Teamleider Servicedesk.

Over de klant:

Reclassering Nederland is een privaatrechtelijke stichting met eigen rechtspersoonlijkheid die werkt aan een veiliger samenleving. Samen met justitie, politie, gemeenten en het gevangeniswezen zetten we alles op alles om te voorkomen dat mensen opnieuw de fout in gaan. Dat doen we door aan de slag te gaan met verdachten en veroordeelden en hen aan te sporen hun gedrag te veranderen. Dat gebeurt vanaf hun arrestatie tot het moment dat zij weer op vrije voeten zijn. Medewerkers van Reclassering Nederland werken volgens uitgekiende methodes en op basis van wetenschappelijke ontwikkelingen. Het reclasseringswerk is het middelpunt van onze taak: bijdragen aan een veiliger samenleving. De afdeling I&F is onder meer verantwoordelijk voor de ICT-infrastructuur binnen de organisatie. De afdeling ondersteunt collega’s met betrouwbare oplossingen op basis van de generieke infrastructuur die constant wordt verbeterd. De afdeling beheert ruim 3.200 accounts van de drie Reclasseringsorganisaties (3RO) bestaande uit Reclassering Nederland, Leger des Heils en Verslavingsreclassering GGZ. De afdeling I&F beheert de volledige ICT-infrastructuur van Reclassering Nederland en van de andere twee reclasseringsorganisaties de Citrix-omgeving. De afdeling I&F bestaat uit 50 fte en bestaat naast het management, de Servicedesk en Bureau IRIS, uit vijf beheerteams: Citrix/Windows, Netwerken, Technisch applicatiebeheer, Unix/DBA en Functioneel Beheer Bedrijfsvoering. Bureau IRIS bestaat uit functioneel beheerders en ontwikkelaars die verantwoordelijk zijn voor het primaire clientvolgsysteem IRIS en de omgeving Portalen van de 3RO. Het team Statistische Informatievoorziening en Beleidsanalyse (SIBA) ontsluit, veredelt en analyseert gegevens uit het primaire proces en vanuit de keten. Op basis van deze data maakt en levert het team stuurinformatie, verantwoordingsinformatie en beleidsanalyses voor de 3RO. Daarnaast voert het team kwantitatief en kwalitatief onderzoek uit, vaak in samenwerking met een breed netwerk van kennis- en onderzoeksinstellingen en justitiële ketenpartners. SIBA ontwikkelt en beheert het volledige reclasseringsdatawarehouse gebaseerd op de brondata van het primaireprocessysteem IRIS.

Eisen:

  • ICT Opleiding op Niveau 4 afgerond. ITIL V4
  • Minimaal 2 Microsoft certificering (Microsoft Certified: Azure Fundamentals (AZ-900) MS-900: Microsoft 365 Fundamentals of MD-102 en MD 100
  • Opleiding gericht op automatisering (MBO niveau 4) en tevens de basisopleiding kernbegrippen ICT en Windows-familie. 
  • Minimaal 3 jaar ervaring met MBO Nivea 4
  • Minimaal 1 jaar ervaring met ITIL v4
  • Minimaal 3 jaar ervaring met ICT servicedesk

Wensen:

Kennis van Windows 10 & 11, Topdesk, Active directory, Citrix director, Mobile Iron, Intune, Azure

Competenties:

  • Vakkennis en technische vaardigheden :Basiskennis van IT-systemen (Windows, Office 365, netwerken, printers, Intune,Citrix).
  • Probleemoplossend vermogen bij technische storingen.
  • ITIL-kennis ( incident-, probleem- en change management) communicatieve vaardigheden.
  • Luisteren en doorvragen om problemen goed te begrijpen.
  • Duidelijk communiceren met zowel technische als niet-technische gebruikers.
  • Klantvriendelijkheid en empathie tonen, ook bij frustraties. Rustig blijven onder druk, vooral bij veel meldingen of urgente storingen.
  • Prioriteiten stellen en efficiënt werken.
  • Kennis van ticketing systemen zoals Topdesk. Zorgvuldig registreren van meldingen en acties in het ticketsysteem.
  • Documenteren van oplossingen voor kennisdeling.

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 30 September 2025, voor 15.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Thorbjorn Geenen.

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!