Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Assen
6 maand(en)
36 Uren per week
Start: 30-9-2025
Deadline: 5-9-2025

VNR-75408

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Sluit overmorgen
VNR-75408

Functieomschrijving:

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk.
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling.
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling.
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren.
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig.
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding.
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen.
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen.

Achtergrond opdracht

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG). Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.

Over de klant:

DICTU levert ICT en digitale diensten voor Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Eisen:

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4).
  • Certificaat ITILV4.
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO ICT 3 afgerond + 1 jaar werkervaring.
  • Ervaring op een ICT Servicedesk. Indien MBO 4 ICT afgerond + 0,6 jaar werkervaring.
  • Maximale reistijd 1 uur.
  • 36 uur per week beschikbaar.

Wensen:

Ervaring met:

  • TOPdesk
  • MACOS besturingsysteem
  • Citrix
  • Windows 10/11
  • Office 365
  • App-v
  • Microsoft/Oracle authenticator
  • Intune
  • Entra-id

Competenties:

  • Flexibel.
  • Analytisch.
  • Zorgvuldig.
  • Zelfstandig / tonen van eigen initiatief.
  • Klantgericht.
  • Sociale en communicatieve vaardigheden (Snel kunnen schakelen tussen het digitale kennisniveau van gebruikers binnen de overheid)

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 5 September 2025, voor 17.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Rafael Boer.

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!