Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Zwolle
6 maand(en)
36 Uren per week
Start: 1-12-2025
Deadline: 9-10-2025

VNR-76063

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-76063

Functieomschrijving:

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen. 

Achtergrond opdracht

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG). Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de Frontoffice en heeft momenteel standplaats Zwolle. Het heeft onze voorkeur dat je op een maximale reisafstand van 1 uur van de standplaats woont. 

Over de klant:

DICTU levert ICT en digitale diensten voor Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Eisen:

  • Afgeronde ICT-opleiding MBO-4 Beheer of Netwerkbeheer.
  • Certificaat Itil4.
  • Minimaal 1 jaar 1e lijns gebruikersondersteuning op een ICT-servicedesk.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met Topdesk.
  • Minimaal een half jaar werkervaring binnen een (semi) overheidsinstelling.
  • Minimaal een half jaar basiskennis informatiebeveiliging.

Wensen:

  • MS Windows 10/11.
  • Citrix/cloudoplossingen.
  • IOS en MacOS besturingssystemen.
  • MS Office 365.
  • MS/Oracle authenticator.
  • Intune.

Competenties:

  • Flexibel.
  • Analytisch.
  • Zorgvuldig.
  • Zelfstandig.
  • Klantgericht.
  • Sociaal en communicatief vaardig.

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 9 Oktober 2025, voor 17.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Rogier Reijgwart.

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!