Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Utrecht
7 maand(en)
36 Uren per week
Start: 13-10-2025
Deadline: 18-9-2025

VNR-75619

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-75619

Functieomschrijving:

Achtergrond Opdracht

Binnen de afdeling Informatievoorziening & Facilitair (I&F) is de Servicedesk het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vragen, incidenten en verzoeken van eindgebruikers. De Servicedesk speelt een cruciale rol in het waarborgen van de continuïteit van de dienstverlening.

Vanwege tijdelijke capaciteitsuitbreiding en/of de vervanging van een interne medewerker is de organisatie op zoek naar een ervaren en klantgerichte Servicedesk Medewerker. De externe kracht zal worden ingezet binnen het team Servicedesk en rapporteert aan de Teamleider Servicedesk.

Opdrachtomschrijving: Medewerker Servicedesk ICT

Als medewerker van de Servicedesk ondersteun je collega’s bij het gebruik van digitale middelen.

Werkzaamheden:

  • Het aannemen, registreren, analyseren en (waar mogelijk) oplossen van incidenten en serviceverzoeken.
  • Het bieden van ondersteuning op locatie en op afstand (telefonisch, via e-mail of ticketsysteem).
  • Het uitvoeren van standaard changes, zoals gebruikersbeheer (Active Directory, Microsoft 365).
  • Het signaleren van terugkerende problemen en het aandragen van verbetervoorstellen.
  • Het correct en volledig documenteren van uitgevoerde werkzaamheden.

Eisen:

  1. Je hebt een afgeronde MBO niveau 4 opleiding gericht op automatisering, en een basisopleiding kernbegrippen ICT en Windows.
  2. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring als ICT Servicedesk medewerker.
  3. Je bent in het bezit van een ITIL v4 certificaat.
  4. Je hebt minimaal twee Microsoft-certificeringen, zoals Microsoft Certified: Azure Fundamentals (AZ-900), MS-900: Microsoft 365 Fundamentals, MD-102 of MD-100.
Wensen
  1. Je hebt kennis van Windows 10 & 11, Topdesk, Active Directory, Citrix Director, Mobile Iron, Intune en Azure.

Wensen:

  • Vakkennis en technische vaardigheden: Basiskennis van IT-systemen (Windows, Office 365, netwerken, printers, Intune, Citrix).
  • Probleemoplossend vermogen: In staat om technische storingen op te lossen.
  • ITIL-kennis: Kennis van incident-, probleem- en changemanagement.
  • Communicatieve vaardigheden: Goed kunnen luisteren, doorvragen en duidelijk communiceren met zowel technische als niet-technische gebruikers.
  • Klantgerichtheid: Klantvriendelijk, empathisch en rustig blijven onder druk.
  • Efficiëntie: Prioriteiten kunnen stellen en efficiënt werken.
  • Procesgerichtheid: Kennis van ticketingsystemen (zoals Topdesk), zorgvuldig registreren van meldingen en documenteren van oplossingen.

Arbeidsvoorwaarden:

DETAVAST:

Interesse? Stuur ons dan de documenten toe welke wij nodig hebben voor deze detavast aanvraag.

Definitieve sluitingsdatum: 18 september 2025 aanleveren tot 12:00 uur.

  • Deze aanvraag heeft voor de definitieve sluitingsdatum meerdere kluismomenten en zal per week bekeken worden door de klant.
  • Deze vacature kan daardoor mogelijk eerder sluiten bij het vinden van een passende kandidaat.

Bij een geschikte kandidaat ontvangen wij graag:

  • Nederlands CV met motivatie
  • All-in uurtarief excl. BTW waarbij rekening is gehouden met de overname (kosteloos) na 1 jaar door de klant/opdrachtgever, opleidingsplan en reis/verblijfskosten
  • Beschikbaarheid en eventuele vakantieplannen
  • Ingevuld offerte formulier met daarin een toelichting waar de kennis/ervaring is opgedaan.
  • Opleidingsplan
    • Met betrekking tot het opleidingsplan verwijzen wij naar het kwaliteitsraamwerk.
    • Indien een uitvraag volgt zal de klant per expertise de kwaliteitenprofiel benoemen. Op basis daarvan dient de voorgestelde kandidaat aan te voldoen en indien de kandidaat nog niet betreffende certificeringen heeft dient deze te worden opgenomen in het opleidingsplan. De kandidaat moet dit binnen een jaar hebben afgerond.
    • Eventueel een vervolgopleiding, in overleg met de opdrachtgever
    • Persoonlijke groei cq ontwikkeling, gericht op de softskills
    • Naam van de begeleider/coach (werkgever van kandidaat)

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!