Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

den haag
12 maand(en)
24 Uren per week
Start: 19-1-2026
Deadline: 26-12-2025

VNR-79318

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-79318

Functieomschrijving:

!!! Let op. Het aanleveren van een toelichting op zowel de eisen als de wensen is verplicht. Zonder deze toelichting kunnen wij het aangeboden CV helaas niet in behandeling nemen.

De afdeling Facilitair & Huisvesting binnen de directie Bedrijfsvoering ondersteunt ICTU in de breedte op het gebied van kantoorhuisvesting, facilitaire dienstverlening en operationele continuïteit. ICTU zoekt een professional die de dagelijkse facilitaire werkzaamheden zorgvuldig uitvoert, overzicht bewaart en actief bijdraagt aan een nette, veilige en functionele werkomgeving.

ICTU zoekt een professional die:

  • proactief knelpunten en verbeterkansen in de kantooromgeving signaleert en opvolgt;
  • gestructureerd, procesmatig en planmatig werkt;
  • communicatief vaardig is, helder schrijft en effectief afstemt met interne en externe stakeholders;
  • hands-on, oplossingsgericht en klantgericht opereert;
  • op een natuurlijke wijze schakelt tussen dagelijkse operationele taken, projectmatige ondersteuning en leveranciersafstemming.

 

Voorbeelden van werkzaamheden

  • Adviserende en uitvoerende rol bij huisvestingsvragen vanuit projecten.
  • Bijhouden en actualiseren van plattegronden/projectindelingen.
  • Huisvesting rondom ICTU-faciliteiten.
  • Aanspreekpunt voor leveranciers.
  • Ondersteuning bij interne evenementen.
  • Controlerondes en opvolging van facilitaire meldingen.
  • Bestellen en beheren van kantoorbenodigdheden.
  • Opvolgen van meldingen via Colliers, inclusief escalatie richting SD/FAZ/Huisvesting.
  • Actualiseren PDCA-documentatie en procesvastlegging.
  • Begeleiden van kleine kantooraanpassingen.
  • Gebouwbeheer (schoonmaak, catering, AV, gebouwbeheer, meubilair, koffie/hygiëne etc.).
  • Uitvoeren van projecttaken op het gebied van Facilitair & Huisvesting (bijv. gevelreclame).
  • Inhoudelijke ondersteuning bij facilitaire aanbestedingen (koffie, machines e.d.).
  • Onderhouden van contacten en bijwonen van overleggen t.b.v. het SoZa-pand.

Over de klant:

ICTU

Eisen:

Eis 1: De kandidaat beschikt over MBO/HBO-werk- en denkniveau. Dit moet blijken uit het CV.

Eis 2: De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met operationele facilitaire en huisvestingstaken. Dit moet blijken uit het CV.

Eis 3: De kandidaat is per januari 2026 per direct beschikbaar. 

Eis 4: Het aanleveren van een toelichting op zowel de eisen als de wensen is verplicht. Zonder deze toelichting kunnen wij het aangeboden CV helaas niet in behandeling nemen.

Wensen:

  • De kandidaat toont sterke vaardigheden op het gebied van communicatie, samenwerking, zelfstandigheid en professioneel functioneren. Dit blijkt uit het CV en wordt verdiepend beoordeeld in het selectiegesprek aan de hand van praktijksituaties. (gewicht 30%, Uitstekend: 10 punten; Goed: 8 punten; Voldoende: 6 punten; Matig: 2 punten; Onvoldoende: 0 punten)
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met facilitaire werkzaamheden. Dit moet blijken uit het CV; indien van toepassing wordt hierop doorgevraagd in het gesprek. (weging 30%, ≥ 5 jaar = 10 punten. > 3 jaar < 5 jaar = 6 punten. > 1 jaar < 3 jaar = 4 punten. > dan 0 jaar < 1 jaar = 0 punten)
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met huisvestings- en kantoorcoördinatietaken. Dit moet blijken uit het CV. (weging 20%, ≥ 5 jaar = 10 punten. > 3 jaar < 5 jaar = 6 punten. > 1 jaar < 3 jaar = 4 punten. > dan 0 jaar < 1 jaar = 0 punten)

Competenties:

  • Omgevingsbewustzijn
  • Samenwerken
  • Resultaatgerichtheid
  • Klantgerichtheid
  • Stressbestendigheid
  • Flexibiliteit
  • Gestructureerd en planmatig werken
  • Heldere schriftelijke en mondelinge communicatie

Opdrachtdetails:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 26 december 2025, voor 14:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Lisa Verheij

Aanvullende informatie:

  • 19 januari startdatum
  • Maandag, dinsdag en donderdag op kantoor (Den Haag)
  • 30 december zullen de gesprekken gepland gaan worden. Gelieve hier rekening mee te houden in de agenda.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. 

 

Wegens bepaalde omstandigheden kunnen vacatures soms eerder worden gesloten.

Exceptioneel verwerken wij aanbiedingen per mail, wij verzoeken u vriendelijk om altijd via onze website aan te bieden, aanbiedingen die per mail zonder overleg worden verstuurd pakken wij niet op.

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!