VNR-76456
Reageren kan al binnen 2 minuten
Functieomschrijving:
De Business analist komt te werken aan een traject bestaande uit meerdere projecten.
Het eerste project waar aan gewerkt wordt is het verbeteren van de huidige processen omtrent
AVG en Geldzorgen. Het project heeft meerdere doelstellingen:
- Het verbeteren van het huidige proces
- Het vervangen van de huidige proces applicatie naar een toekomstbestendige situatie die
- de business beter zal ondersteunen.
Om deze doelstellingen te behalen zijn meerdere stappen nodig waarbij de Business analist het voortouw dient te nemen, maar ook ondersteuning dient te bieden.
Het project zal starten met een eerste business analyse van de huidige processen. Hierna dienen er sessies /workshops met de gebruikers uitgevoerd te worden waarbij de Business analist geacht wordt deze zelfstandig te faciliteren en uit te voeren natuurlijk gezamenlijk met een 2e business analist
Uit deze sessies dient een verbetert proces opgesteld te worden en requirements / userstories voor een nieuw te bouwen oplossing. Hierna dienen sessies te worden gepland tussen bouw en de eindgebruikers om zo een tot een oplossing te komen die past bij de wensen en eisen van de gebruikers groep. Het is de bedoeling dat de business analist ook hier een rol speelt zeker indien er afwegingen gemaakt moeten worden tussen het gebruikersgemak en de mogelijkheden binnen het systeem. Er wordt gewerkt op een agile wijze waarbij in korte sprints resultaten verwacht worden die getoond kunnen worden aan de gebruikers, de business analist zal ook hier een rol in spelen. Naast de afstemming met de gebruikers groep, is het ook van belang dat de business analist de afhankelijkheden met de partijen (koppelpartners) in kaart brengt en overlegt wat het meest opportuun is. Dit alles natuurlijk in overleg met de projectmanager en de collega’s van Functioneel beheer
Van de Business Analist wordt dan ook het volgende verwacht:
- Communicatief zeer vaardig zowel naar business en naar de technici
- Duidelijk het doel voor ogen van de meer waarde voor de business en de impact op de business bij applicatieve wijzigingen. Niet alleen het opleveren in gedachten maar ook de waarde die de oplevering moet toevoegen
- Kennis van de complexe overheid omgeving van UWV indien mogelijk met kennis van
- Geldzorgen en AVG proces
- Opstellen en voeren van Workshops om de processen en wensen goed in kaart te brengen
- In staat om duidelijke voorstellen te doen wanneer er keuze gemaakt moeten worden over de richting die zowel de projectscope als het doel voor de gebruiker kunnen raken.
Over de klant:
UWV te Amsterdam
Let op! UWV heeft eisen m.b.t. compliance documenten:
Voor leveranciers:
- Doorleen niet toegestaan
- Kandidaat mag afgelopen 12 maanden niet bij UWV gewerkt hebben
- G-rekening moet aanwezig zijn
- WAADI registratie verplicht
Voor ZP'ers:
- Beroeps- en bedrijfsverzekering verplicht
- Je mag de afgelopen 12 maanden niet gewerkt hebben bij UWV
Let op! Het UWV heeft eisen met betrekking tot acceptatie van CV's:
- CV aanleveren in Word (Let op! maximaal 7 pagina's)
- Motiveer waarom jij aan de eisen voldoet
- Puntsgewijze argumentatie voor zowel wensen als eisen
- Geen tarief vermelden in het CV
- CV zonder foto en adres, wel met woonplaats aanleveren
- Geen geboortedatum
- Geen persoonsgegevens alleen voor- & achternaam + woonplaats
Eisen:
- Heeft ervaring binnen een complexe, politiek-bestuurlijke organisatie indien mogelijk gericht op Geldzorgen en AVG;
- Is zeer goed in staat om de informatie vanuit de business te vertalen naar duidelijke requirements en userstories voor voorbereiding op bouw in Dynamics;
- Is goed in het verzorgen van workshops om informatie op te halen te verwerken en te
- presenteren;
- is in staat om applicatie data te analyseren en vanuit een informatie voorziening af te stemmen met rapportage partijen (achtergrond kennis als data analist is daarmee een pré);
- Is in staat om in complexe overheidsinstellingen te werken en het doel in politiek correct te bewoorden;
- Is ruim bekend met het weergeven van bedrijfsprocessen in verschillende tooling en kan het proces ook op een begrijpelijke wijze uitleggen.
Wensen:
- Max tarief 110,-
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 24 oktober 2025, voor 16.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Kicky de Groot
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!