Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Zwolle
6 maand(en)
40 Uren per week
Start: 1-10-2025
Deadline: 12-9-2025

VNR-75544

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-75544

Functieomschrijving:

Functie omschrijving

Als IT Support medewerker zorg je voor IT-ondersteuning op de IT Servicedesk en op locatie. Voor IT-gerelateerde tickets kunnen gebruikers direct bij jou terecht, en jij zorgt ervoor dat zij zo snel mogelijk weer up and running zijn. Met jouw energie kan het.

Enexis werkt met een strikt veiligheidsbeleid onder de noemer "Secure without Excuse" . Dit betekent dat veiligheid altijd voorop staat en geen concessies worden gedaan om de integriteit en beveiliging van systemen te waarborgen. Als IT Servicemedewerker ben jij verantwoordelijk voor een zorgvuldige intake en beoordeel je of de vraag van de eindgebruiker voldoet aan de Enexis-normen. Werken bij Enexis is plezierig omdat je veel ruimte hebt om jezelf te ontwikkelen. Door continu te streven naar verbetering, draag je actief bij aan het optimaliseren van processen. Daarnaast is jouw bijdrage van groot maatschappelijk belang, je draagt bij aan de energietransitie.

Je kunt zelfstandig de CMDB controleren en een inschatting maken op basis van eigen kennis en kennisbankartikelen om het juiste advies aan de eindgebruiker te geven, het probleem op te lossen of het verzoek bij de juiste oplosgroep te plaatsen. Je hebt kennis van Microsoft 365 applicaties (waaronder Teams en Outlook), Windows 11 en een basisbegrip van Endpoint Management-tooling, zoals Intune. Je begrijpt het speelveld tussen gebruikerswensen, privacy en security. Je bent proactief en zorgt dat je de informatie die je nodig hebt voor je werkzaamheden bij de IT Servicedesk zelf opzoekt of uitvraagt bij collega's. Je bent in staat om een trendanalyse te zien en advies te geven.

Met enthousiasme help je onze eindgebruikers en werk je nauw samen met je collega's binnen je waardeketen. Je bent in staat mee te veranderen in onze organisatie.

Dit zijn jouw verantwoordelijkheden:

Oplossen van incidenten en vragen, zowel remote als op locatie via onze diverse kanalen (telefonisch, chat, selfservice en on-site)

Verwerken van meldingen en bestelaanvragen

Afhandelen van gebruikersmeldingen en ondersteunende werkzaamheden voor IT-werkplekken en smartphones

Bijdragen aan het verbeteren van systemen en processen door middel van documentatie en kennisdeling met gebruikers

Beheren van vergaderruimtes, informatieschermen en deelnemen aan (ad-hoc) oplosteams bij projecten en (productie)verstoringen

Schakelen met leveranciers en coördineren van werkzaamheden bij sommige incidenten

Over de klant:

De opdrachtgever is 1 van de 6 regionale netbeheerders in Nederland. Haar belangrijkste taak als netbeheerder is het aanleggen en onderhouden van het gas- en elektriciteitsnet in in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland. Ook zorgen ze voor het transport van energie.

Eisen:

  • MBO+/HBO werk-/denkniveau
  • Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaringBekend met de methodiek van continu verbeterenKennis en ervaring met het oplossen van hardware- en softwareproblemen, AV-apparatuur en algemene netwerk-/serverkennis
  • In staat zijn snel kennis van interne processen van Enexis op te doen om de IT-Servicedesk te kunnen ondersteunen bij vragen van gebruikers
  • Rijbewijs B of in ieder geval in staat om meerdere dagen per week op tijd op locatie in Zwolle aanwezig te zijn.
  • GEEN ZZP
  • MAX TARIEF 85,-

DETA VAST – graag salarisindicatie + overnametermijn aangeven op cv

Competenties:

  • Stressbestendigheid: Onder tijdsdruk en/of bij veel gelijktijdige verzoeken van anderen gestructureerd en effectief blijven werken door zelfstandig prioriteiten bij te stellen en te bewaken
  • Leervermogen: De bereidheid om nieuwe kennis op te doen en zichzelf te ontwikkelen door zich te verdiepen in onbekende applicaties of vraagstukken. Dit bevordert continue verbetering en aanpassingsvermogen in een veranderende werkomgeving.
  • Voortgangsbewaking: Zelfstandig de voortgang van eigen taken bewaken, benodigde middelen checken en rapporteren, en anticiperen op verstoringen
  • Resultaatgerichtheid: Neemt beslissingen en stelt prioriteiten met het oog op het voldoen aan resultaatafspraken, grijpt tijdig in wanneer het bereiken van resultaat in gevaar komt.
  • Klantgericht: Actief zoeken naar en expliciet maken van de wensen en behoeften van (interne) klanten
  • Probleemanalyse: Informatie verzamelen, relevantie beoordelen en zelfstandig tot een analyse van de probleemsituatie komen
  • Je toont oprechte interesse in de organisatie en neemt actief initiatief om processen en werkwijzen te verbeteren. Integriteit, autonomie en klantwaarde zijn de drie kerncompetenties die het meest van belang zijn binnen de Servicedesk.

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 12 september 2025, voor 12.00 uur je recente Cv & motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op

·       Uurtarief is altijd inclusief reis-, verblijfs- en parkeerkosten, exclusief BTW

·       Gerichte motivatie verplicht!

·       Cv max. 7 pagina`s, Nederlands in Word

·       Er wordt gevraagd om een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn voor de kandidaat

·       Er is bij niet alle enexis vestigingen parkeergelegenheid. De kandidaat is zelf verantwoordelijk voor het regelen van een parkeerplaats. De kandidaat krijgt dit NIET vergoed vanuit Enexis. Advies: in all-in uurtarief verwerken voordat hij tekent/klaar is met de salarisonderhandelingen. Graag meenemen bij start contract en/of sollicitatiegesprek.

Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

Racing car
  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!