VNR-73301
Reageren kan al binnen 2 minuten
Functieomschrijving:
Opdrachtomschrijving
Deze adviseur is verantwoordelijk voor het ondersteunen en adviseren van PPO op het gebied van het Schade Volg Systeem (SVS). De taken omvatten het helpen bij de verdere verbetering en implementatie van het schadeproces bij PPO en het komen tot een landelijk uniforme werkwijze. De adviseur rapporteert over de voortgang van de schadeafhandeling binnen PPO, analyseert deze, en adviseert omtrent verbeteringen in proces, systeem en organisatie. De adviseur werkt nauw samen met het PPO-stuurgroeplid, de betrokken project- en contractmanagers en de werkgroep die implementatie borgt in de gehele keten (inclusief de andere bij het schadeproces betrokken onderdelen van RWS). Hij/zij is verantwoordelijk voor opvolging van de PPO-acties binnen de werkgroep en aanspreekpunt voor de collega’s binnen PPO. Tenslotte verzorgt hij/zij voor enkele projectteams de administratieve afhandeling van schades in SVS.
Over de klant:
Rijkswaterstaat is de uitvoeringsorganisatie van het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en bestaat uit zeven landelijke en zeven regionale organisatieonderdelen. Al meer dan 200 jaar werken we dagelijks aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. We beheren en ontwikkelen de rijkswegen, -vaarwegen en -wateren en zetten in op een duurzame leefomgeving. Samen met anderen werken we aan een land dat beschermd is tegen overstromingen. Waar voldoende groen is, en voldoende en schoon water. En waar je vlot en veilig van A naar B kunt. Samenwerken aan een veilig, leefbaar en bereikbaar Nederland. Dat is Rijkswaterstaat.
Eisen:
- De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een bachelor georiënteerde opleiding met een bedrijfskundige- of soortgelijke achtergrond, dit vormt een substantieel onderdeel vormt van de opleiding.
- De aangeboden kandidaat heeft kennis van en minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met een adviseursrol op het gebied van het schadevolgsysteem (RWS).
- De aangeboden kandidaat heeft kennis en ervaring met word, excel en power BI opgedaan in projecten.
Wensen:
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met het adviseren op het gebied van het schadevolgsysteem.
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met het optimaliseren en realiseren van power BI rapportages.
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met het zelfstandig interacteren en organiseren tussen diverse ketenspelers op het gebied van schade registratie en afhandeling.
- De aangeboden kandidaat heeft aantoonbare kennis van en ervaring met de organisatie en afhandeling van de administratie van schades van meerdere teams.
Competenties:
- Kennis van het schade proces en systeem van RWS.
- Kennis van het definiëren en realiseren van Power BI rapportages vanuit het SVS systeem.
- Verbinding leggen en onderhouden met alle teams die het schadevolgsysteem gebruiken binnen RWS.
- In staat zijn om de afhandeling van de SVS administratie voor diverse teams af te handelen.
- Analyse vaardigheden.
- Verbinder tussen allerlei teams.
- Ervaring met SVS, SAP administratie systeem, handig met excel.
- Ervaring met het werken met schade coördinatoren, PPO en GPO teams en overige RWS collega’s en teams.
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 27 Mei 2025, voor 11:30 uur je recente CV in Word + onderbouwing van de eisen en wensen (als voorblad) en je all-in uurtarief excl. BTW.
Bandbreedte tarief: € 95.- / € 114,50 - GEEN ZZP INZET MOGELIJK
Optie tot verlenging : Ja, 2x 12 maanden
Bijzonderheden AVG: Géén foto. Géén persoonsgegevens zoals (mail)adres, telefoonnummer, geboortedatum, nationaliteit of LinkedIn. Géén leveranciersgegevens mogen zichtbaar zijn op het format
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!