In haar nieuwe rol gaat zij een sleutelpositie innemen in het versterken van de merkstrategie en internationale zichtbaarheid van de groep. Met een indrukwekkend trackrecord in marketing- en communicatierollen binnen zowel corporates als scale-ups, waaronder Boston Consulting Group (BCG), ABN AMRO, SparkOptimus, SimpledCard en MyWheels, brengt Van Maasakkers diepgaande expertise in merkpositionering, marketingtransformatie en strategische partnerships. Haar werk aan onder meer sportsponsoringtrajecten en digitale transities maakt haar tot een krachtige aanvulling op het Circle8-leiderschapsteam.
Als CMO wordt Cécile verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het merk Circle8 in Europa, met een focus op de Benelux en DACH-regio. Haar aanstelling onderstreept de ambitie van Circle8 om het merk steviger te verankeren als strategische speler in de markt.
Van Maasakkers: “Circle8 heeft een uniek profiel: bijna 40 jaar ervaring, een sterke groeidynamiek én een team dat barst van de energie. De potentie is enorm. Ik zie het als mijn missie om deze kracht zichtbaar te maken, zowel in onze propositie als in onze marketingaanpak. Met mijn achtergrond in transformaties en mijn passie voor merkbeleving, van digital tot sportsponsoring, wil ik bouwen aan een merk dat staat voor partnership, innovatie en toekomstgericht vakmanschap. Onze samenwerking met het Aston Martin Aramco F1 Team® biedt daarbij een krachtige accelerator. Als groot Formule 1-fan zie ik volop kansen om deze partnershippropositie strategisch te benutten en het merk Circle8 op het hoogste podium te positioneren.”
Over Circle8 Group
Circle8 Group verbindt IT-professionals met opdrachtgevers op een snelle, schaalbare en duurzame manier. Vanuit bijna vier decennia aan vakkennis en met een persoonlijke benadering, helpt Circle8 organisaties vooruit in hun digitale transformatie. De groep is actief in Nederland, België, Duitsland en Zwitserland, en groeit door op basis van partnerschap, innovatie en kwaliteit.