Circle8 is proud partner of the Aston Martin Aramco Formula One® Team. Lees hier meer.

Field Manager

15 | 04 | 2025

Als Field Manager ben jij de verbindende schakel tussen onze klanten, professionals en leveranciers. Jij zorgt ervoor dat alles op operationeel niveau soepel verloopt en fungeert als hét aanspreekpunt voor vragen vanuit de klant én onze professionals. Met jouw ondersteuning lossen we klantgerichte vraagstukken snel en efficiënt op, en bouw je mee aan sterke relaties op de werkvloer.

Dit ga je doen als Field Manager

De Field Manager is het operationele aanspreekpunt voor klanten en professionals actief bij klanten, en draagt zorg voor de juiste invulling van vragen die daar ontstaan. De focus ligt op het bieden van operationele ondersteuning en het oplossen van klant-specifieke uitdagingen, terwijl de relatie met managers, professionals en leveranciers op operationeel niveau wordt onderhouden en versterkt.

Het doel is om klanttevredenheid en kwaliteit van dienstverlening te waarborgen door snelle, efficiënte en klantgerichte oplossingen te realiseren.

Plaats in de organisatie

De Field Manager is onderdeel van een of meerdere sectorteams, wat onderdeel is van het Client Managementteam. Dagelijkse werkzaamheden worden binnen het sectorteam bepaald in afstemming met de Client Manager en/of Sector Lead. De functie valt hiërarchisch onder de Directeur Intermediaire Dienstverlening.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

​​​​​Als Field Manager houd je je onder andere bezig met onderstaande zaken:

1. Operationele klantondersteuning & probleemoplossing

  • Verantwoordelijk voor het oplossen van klant-specifieke vraagstukken op operationeel niveau.

  • Biedt ondersteuning bij de inzet en begeleiding van professionals binnen klantorganisaties.

  • Identificeert structurele uitdagingen en werkt pro-actief samen met interne teams (Recruitment, Contractbeheer, Financial Service) om verbeteringen te implementeren.

  • Signaleert behoeften bij klanten en adviseert over de inzet van tijdelijke expertise.

  • Beheert en coördineert operationele klantprocessen in samenspraak met de Client/ Sector Manager.

2. Relatiebeheer en stakeholdermanagement

  • Onderhoudt op structurele basis contact met managers, professionals en leveranciers op operationeel niveau.

  • Bouwt en onderhoudt duurzame relaties met klanten en leveranciers, wat resulteert in positieve beïnvloeding van de conversies (een van de prestatie-indicatoren) op klant- en sector-niveau.

  • Zorgt voor een optimale samenwerking en afstemming tussen klant, leverancier en interne organisatie

  • Draagt bij aan een hoge klanttevredenheid door proactieve opvolging en nazorg.

3. Coördinatie en kwaliteitsbewaking

  • Ziet toe op de naleving van contractuele afspraken tussen klanten en leveranciers.

  • Houdt toezicht op de kwaliteit van geleverde diensten en signaleert verbeterpunten.

  • Rapporteert over operationele prestaties en klanttevredenheid aan de Client- of Sector- Manager.

  • Werkt aan continue procesverbetering en draagt bij aan de professionalisering van de dienstverlening.

4. Planning, afstemming en rapportage

  • Werkt volgens een maandelijkse en/of kwartaalgerichte planningshorizon.

  • Zorgt voor een tijdige en correcte registratie van klantinformatie en operationele voortgang.

  • Werkt nauw samen met interne afdelingen en stemt indien nodig af met het management.

  • Rapporteert wekelijks en maandelijks over de voortgang en resultaten aan de leidinggevende.

Functie-eisen

  • Pragmatische en hands-on instelling is een vereiste.

  • Ervaring in een operationele, klantgerichte functie is een pré.

  • Ervaring binnen de staffing- of intermediaire dienstverlening is een voordeel.

  • Een vlotte babbel en enthousiasme zijn zeer gewenst

Competenties

  • Probleemoplossend vermogen: Kan klant-specifieke vraagstukken analyseren en oplossen.

  • Communicatieve vaardigheden: In staat om effectief te communiceren op verschillende niveaus binnen de klantorganisatie.

  • Resultaatgerichtheid: Streeft naar continue verbetering en borgt de kwaliteit van dienstverlening.

  • Commercieel & analytisch vermogen: Herkent kansen en verbetert processen door analyse en samenwerking.

  • Netwerk- en relatiemanagement: Kan relaties met managers, professionals en leveranciers opbouwen en onderhouden.

  • Zelfstandigheid & coördinatievaardigheden: Werkt zelfstandig binnen werkafspraken en beleid, met regelmatige afstemming met de leidinggevende.

Toekomst en groeipad

De functie van Field Manager stelt iemand in staat om door te groeien naar de functies van Client Manager, Leveranciers manager, of een doorstroom naar MSP contractbeheerder.

Werken bij Circle8

Werken bij Circle8 is werken bij een gloednieuwe organisatie die toch al sinds 1986 bestaat. Hoe dat kan? Met een nieuwe eigenaar, een nieuwe directie en een nieuwe (internationale) groeistrategie werd het op 1 december 2022 ook tijd voor een nieuwe naam. De Staffing Groep werd Circle8.

Onze nieuwe visie op human capital noemen we Total Talent Flow. Wij zien mensen als de bloedsomloop van een organisatie. Naast cash flow is talent flow essentieel om een organisatie te laten groeien. De organisaties van onze klanten, maar natuurlijk ook onze eigen organisatie.

Om talent tot hun volle kracht te laten komen, investeren we in alle vier de onderdelen van de Total Talent Flow: vinden, binden, groeien en doorstromen van onze medewerkers.

Verder nog goed om te weten

Je gelooft in jezelf, het team en in Circle8. En wij? Wij belonen jou voor al het harde werk. In geld, een fijne werk-privé balans en persoonlijke groei. Omdat jij altijd het beste levert voor onze klanten bieden wij jou:

  • Een salaris tussen de €3100 - €4500 bij een FT dienstverband en passend bij jouw niveau.

  • Je werkt tussen de 32 en 40 uur per week.

  • 8,33% vakantiegeld omdat je naast je werk nog andere dingen te doen hebt.

  • Collectieve zorgverzekering en €120 bruto p/m bijdrage aan zorgverzekering.

  • Als je jouw zorgverzekering onderbrengt bij Nationale Nederlanden betalen wij de premie van de aanvullende verzekering.

  • Thuiswerkvergoeding.

  • 25 vakantiedagen (bij een FT dienstverband) plus 2 extra door Circle8 vastgestelde dagen en met de mogelijkheid tot bijkopen van extra dagen

  • Lease auto of gebruik maken van de reiskosten vergoeding.

  • Alle faciliteiten om goed te kunnen werken zoals een laptop, telefoon, (vergoeding voor) thuiswerkplek, etc.

  • Uitstekende pensioenregeling en ANW-hiaat-, ongevallen- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

  • Mogelijkheid om je onder werktijd als vrijwilliger in te zetten om jongeren kennis te laten maken met de arbeidsmarkt.

  • En last but not least: veel aandacht voor werkplezier. Met borrels, feestjes, de crazy8-ruimte en natuurlijk toffe collega’s.

Interesse?

Mocht je vragen hebben over deze vacature, neem dan contact op met Monique Manger Corporate Recruiter 06-52751749 of stuur je CV en motivatie naar: werkenbij@circle8.nl.

We kijken ernaar uit je sollicitatie te ontvangen!

Word jij onze nieuwe Field Manager?

Solliciteer dan door het formulier in te vullen en dan spreken we je snel.

Geen bestand

Benieuwd naar onze andere vacatures?