Over de functie

 

Jij zoekt een plek waar je gezien wordt. Waar je doet waarin je goed bent en waar je kunt groeien. Jouw talent moet stromen naar steeds díe specifieke plek waar jij het beste tot je recht komt. Bij Circle8 noemen we dit Total Talent Flow, een nieuwe kijk op human capital.

 

Als Coördinator Servicedesk ben jij de spil in het web, de eerste die verantwoordelijk is voor het afhandelen van vragen en verzoeken van diverse klanten/leveranciers. Je hebt een sleutelrol in het waarborgen van de klanttevredenheid en het handhaven van een hoog niveau van dienstverlening.

 

●     Beheren van de eerstelijnsfunctie voor vragen van klanten, leveranciers en interne teams.

●     Zorgen voor een snelle en accurate afhandeling van serviceverzoeken.

●     Bouwen en onderhouden van sterke relaties met klanten en stakeholders.

●     Coördineren van de uitbreiding van het servicedeskteam.

●     Toezicht houden op de kwaliteit van de dienstverlening en continue verbeteringen voorstellen.

●     Gebruikmaken van algemene kennis op het gebied van Recruitment, Contract Services, en Financial Services.

●     Bijdragen aan verdere digitalisering en het inzetten van beschikbare (nieuwe) technologie.

Dit ben jij

 

●     Afgeronde MBO niveau 4 opleiding.

●     Ervaring in klantenservice is een pre.

●     Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

●     Goede beheersing van de Engelse taal in zowel woord als geschrift.

●     Accuraat werken met oog voor detail.

●     Sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling. Je weet collega’s te enthousiasmeren.

Interesse?

Werken bij Circle8

 

Werken bij Circle8 is werken bij een gloednieuwe organisatie die toch al sinds 1986 bestaat. Hoe dat kan? Met een nieuwe eigenaar, een nieuwe directie en een nieuwe (internationale) groeistrategie werd het op 1 december 2022 ook tijd voor een nieuwe naam. De Staffing Groep werd Circle8.

 

Onze nieuwe visie op human capital noemen we Total Talent Flow. Wij zien mensen als de bloedsomloop van een organisatie. Naast cash flow is talent flow essentieel om een organisatie te laten groeien. De organisaties van onze klanten, maar natuurlijk ook onze eigen organisatie.

 

Om talent tot hun volle kracht te laten komen, investeren we in alle vier de onderdelen van de Total Talent Flow: vinden, binden, groeien en doorstromen van onze medewerkers.

 

Interesse?

 

Mocht je vragen hebben over deze vacature, neem dan contact op met Miranda van Zanten Corporate Recruiter 06-45795019 of stuur je CV en motivatie naar: werkenbij@circle8.nl

 

We kijken ernaar uit je sollicitatie te ontvangen!​​​​​​

Verder nog goed om te weten


Je gelooft in jezelf, het team en in Circle8. En wij? Wij belonen jou voor al het harde werk. In geld, een fijne werk-privé balans en persoonlijke groei. Omdat jij altijd het beste levert voor onze klanten bieden wij jou:

 

●     Je werkt tussen de 32 en 40 uur per week, bij ons op kantoor in Nieuwegein. Thuiswerken is bespreekbaar.

●     Een baan bij een snelgroeiende organisatie met ambitie om top 3 speler te worden in de arbeidsbemiddeling.

●     Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden: nationaal én internationaal.

●     Een prima salaris, afgestemd op jouw niveau.

●     25 vakantiedagen met de mogelijkheid tot bijkopen van extra dagen.

●     8,33% vakantiegeld omdat je naast je werk nog andere dingen te doen hebt.

●     Alle faciliteiten om goed te kunnen werken zoals een laptop, telefoon, (vergoeding voor) thuiswerkplek, etc.

●     Collectieve zorgverzekering en €120 bruto p/m bijdrage aan zorgverzekering.

●     Uitstekende pensioenregeling en ANW-hiaat-, ongevallen- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

●     En last but not least: veel aandacht voor werkplezier. Met borrels, feestjes, de crazy8-ruimte en natuurlijk toffe collega’s.

Word jij onze nieuwe Coördinator Servicedesk?

 

Vul dit formulier dan in en solliciteer direct voor deze toffe functie.

 

*
*
*
*
Thumbnail werken bij video (1).png

Werken bij Circle8