Servicedesk medewerker (VNR-58429)

  • Den Haag
  • 2 maanden
  • 36 | week
  • 23 okt 2023
  • 25 sep 2023

Over de organisatie

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) biedt in opdracht van het Ministerie van Justitie en Veiligheid opvang aan asielzoekers die naar Nederland komen. Het COA is verantwoordelijk voor plaatsing en opvang van asielzoekers in opvanglocaties verspreid over heel Nederland, totdat over hun asielaanvraag is beslist. Het COA zorgt voor de eerste levensbehoeften zoals huisvesting en uitbetaling van zakgeld. Het COA is een zelfstandig bestuursorgaan en voert in die hoedanigheid zelfstandig een overheidstaak uit. De staatssecretaris voor Immigratie en Asiel van het Ministerie van Justitie en Veiligheid is politiek verantwoordelijk. De ICT afdelingen van het COA zitten samen met de IND en DT&V aan de Rijnstraat 8 in Den Haag. Deze lokatie zit vlak naast het Centraal station en is dus zeer goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Over deze opdracht

Wij zijn op zoek naar een medewerker die gedurende een periode van twee maanden(23-10 tot 22-12) gebruikers kan ondersteunen bij de uitrol van een nieuwe versie van Blackberry UEM Client. Ervaring met deze applicatie is een pré. De werkzaamheden van deze medewerker zullen voornamelijk bestaan uit het helpen van gebruikers en het registreren van alle telefoontjes in Clientèle. Als ze het probleem niet kunnen oplossen, zullen ze de melding doorzetten naar de tweede lijn van de supportafdeling. Deze medewerker zal dus niet betrokken zijn bij de reguliere werkzaamheden, maar zal zich volledig richten op de ondersteuning van de gebruikers tijdens deze overgangsperiode. 

Functie eisen

Wat breng je mee? 

 

  • Je beschikt over een relevante ICT opleiding op minimaal mbo-niveau 4 en een ITIL certificaat op minimaal foundation niveau. 
  • Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als ICT Servicedeskmedewerker. 
  • Je hebt ervaring met Blackberry UEM Client. 
  • Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren. 
  • Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis. 

En, niet te vergeten… 

  • Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht; 
  • Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen; 
  • je hebt een goed ontwikkeld analytisch denkvermogen; 
  • Je bent communicatief - schriftelijk en mondeling - zeer vaardig en onder druk blijf je kalm en goed presteren; 
  • Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA; 
  • Je hebt ambitie om je verder te ontwikkelen en doet dat graag samen met jouw collega’s; 
  • Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert. 

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 25 september 2023, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

 

De locatie van de uit te voeren werkzaamheden kan i.v.m. COVID-19 afwijken.