Huis Ter Heide
12 maand(en)
36 uur per week
1-8-2024
13-7-2024
Reageer nu

Functieomschrijving:

Let op:

Dit betreft een deta-vast uitvraag. Een opleidingsplan is onderdeel van de aanbieding.

Het Ministerie van Defensie heeft op korte termijn behoefte aan een Helpdeskmedewerker 1 FTE. JIVC is binnen de DMO een full-service ICT-bedrijf dat niet alleen ICT diensten verleent aan Defensie maar ook aan andere ministeries en aan de ‘zwaailicht’-sector. Onze ICT-dienstverlening omvat een breed gebied: we leveren de werkplek, maar ook de onderliggende platformen en netwerkverbindingen. JIVC is meer dan een ICT-leverancier: we denken mee, adviseren, lossen op en kijken verder. Het proactief adviseren over ICT binnen de bedrijfsvoeringsystemen van de klant en het bieden van support wanneer nodig, behoort bij de servicegerichte instelling van JIVC. Dat doen we 24 uur per dag, binnen het Koninkrijk der Nederlanden en daarbuiten. Binnen JIVC is de SDD het eerste aanspreekpunt voor vragen van gebruikers en het melden van verstoringen op het gebied van ICT dienstverlening. Daarnaast handelen we ook gebruikersvragen af die betrekking hebben op een aantal andere diensten.

Belangrijkste taken

Voor de Service Desk Defensie (SDD) zijn wij op zoek naar een collega in de functie van Helpdeskmedewerker ICT in Huis Ter Heide. Beantwoord jij alle ICT-vragen van je collega’s bij het ministerie van Defensie? Ben jij technisch vaardig en oplossingsgericht? Staat de klant bij jou op de eerste plaats en weet jij de vraag van de klant op juiste waarde te schatten? Dan nodigen we jou uit om te solliciteren op de volgende functie. Je bent via de telefoon en e-mail het eerste aanspreekpunt voor 1e en 2de lijns problemen. Je houdt er van het beste in jezelf naar boven te halen, je talent te benutten en samen met jouw servicedesk collega’s de klant te helpen. Dit alles om zo goed en snel mogelijk een oplossing te vinden voor de klant en deze een optimale service te bieden. Als Helpdeskmedewerker ICT voer jij de volgende werkzaamheden uit:

  • Het aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen
  • Het inwinnen en juist interpreteren van storingsmeldingen

Defensie is dagelijks actief in Nederland en in het buitenland voor de belangen van ons land en haar inwoners. De wereldwijde inzet versterkt de internationale samenwerking en draagt bij aan de ambitie van Nederland dat mensen zich wereldwijd in vrijheid en veiligheid kunnen ontplooien. De werkzaamheden worden verricht binnen de afdeling Service Desk Defensie (SDD) van het Joint Informatievoorziening Commando (JIVC), vallend onder de Defensie Materieel Organisatie (DMO). 

Over de klant:

Ministerie van Defensie

Eisen:

  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als ICT helpdesk medewerker.
  • Kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO-3 ICT opleiding met diploma.

Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het gebruik van Windows PowerShell
  • Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het gebruik van Windows Server
  • Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met het gebruik van Linux
  • Kandidaat heeft bij voorkeur minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding (diploma) op gebied van ICT
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een Windows 10 MCSA certificaat of vergelijkbaar.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur een ITIL V3 of V4 certificaat

Arbeidsvoorwaarden:

Richttarief:

€65,-

Interesse?

Stuur ons dan de documenten toe welke wij nodig hebben voor deze detavast aanvraag. Definitieve sluitingsdatum: 12 juli 2024 aanleveren tot 17:00 uur.

  • Deze aanvraag heeft voor de definitieve sluitingsdatum meerdere kluismomenten en zal per week bekeken worden door de klant.
  • Deze vacature kan daardoor mogelijk eerder sluiten bij het vinden van een passende kandidaat.

Bij een geschikte kandidaat ontvangen wij graag:

  • Nederlands CV met motivatie
  • All-in uurtarief excl. BTW waarbij rekening is gehouden met de overname (kosteloos) na 1 jaar door de klant/opdrachtgever, opleidingsplan en reis/verblijfskosten
  • Beschikbaarheid en eventuele vakantieplannen
  • Ingevuld offerte formulier met daarin een toelichting waar de kennis/ervaring is opgedaan.
  • Opleidingsplan
    • Met betrekking tot het opleidingsplan verwijzen wij naar het kwaliteitsraamwerk.
    • Indien een uitvraag volgt zal de klant per expertise de kwaliteitenprofiel benoemen. Op basis daarvan dient de voorgestelde kandidaat aan te voldoen en indien de kandidaat nog niet betreffende certificeringen heeft dient deze te worden opgenomen in het opleidingsplan. De kandidaat moet dit binnen een jaar hebben afgerond.
    • Eventueel een vervolgopleiding, in overleg met de opdrachtgever
    • Persoonlijke groei cq ontwikkeling, gericht op de softskills
    • Naam van de begeleider/coach (werkgever van kandidaat)